söndag, 14 november 2010.

Mjani, vafan gjorde jag i fredags? Var halvdöd, gick med hundarna, var och fikade uppe på Fallet, passade söt-Ossi!! Pappa ringde och väckte mig, han skulle till Örebro, så jag fick mer än gärna ta Ossi. <3 Pappa hämtade honom vid fyra, då hade lille (rätt så stora nu för tiden) hunden hunnit vara med i stallet, åkt bil, busat med mig och älskling och sovit! Åt mat, sen till stallet på stallmöte... Efter det hem och äta igen och iväg och jobba. Tåget var hemskt i fredags, fyfan vad mycke skit de va.. :( Kom hem och hittade älskling och Hellberg mitt i Wiispelinga! :) Slutade med att en dosa flög in i hyllan jag satt under, fan vad jag skvatt! :P
Somna, sov 5½ timme och sen upp till Grönt Kort-kursen som dom flyttat till 10 på en lördagmorgon, whoho.. Var helt okej, gick igenom TR, hoppdelen.. Hem för frukost, sen till stallet. Mockade och fixade mat och hö. Gosade lite med älskade Picasso, red en sväng på plan. Stundvis gick de asbra iaf! :) Myste lite mer och sen åkte jag hem. Duscha och åt mat, gjorde mig iordning. Så kom Kajsa hit, älskling gick till Age, och efter de kom Kikki och Annelie också! Blev öling och en sjukt rolig kväll! Fan vad kul jag hade, tack hörrni! Marri blev med i bil sen å, älskade NNO'n. :)

Idag var jag faktiskt pigg när jag vakna! :) Åt frukost och drog på ridkläder, fick skjuts av Kikkis pappa till stallet. Tog in och fixade Picasso, sen blev det lektion. :) Riktigt nöjd med lektionen, speciellt slutet! :D Älskade häst! Har ett nytt mål nu, att jag alltid ska försöka vara så satans avslappnad när jag rider! Märks hur de kommer gå men.. :) Lyckas nämligen nästan alltid spänna mig i endera axlarna eller armarna.. Fick skjuts hem också, duschade och sen åkte vi ut till Jössefors och fick smörgåstårta (god som fan!), kakor och tårta hemma hos älsklings mormor och morfar. :) Riktigt mysigt! Sen blev det handla en sväng, och jag träffade Jessi direkt efteråt. <3 Hem för att halvsova, sen kolla film och vräka chips och kakor! (; Kollade på Grown Ups, riktigt bra! Skratta som fan. : )



Kommentarer
Postat av: Sunniva

Men glömde bort mig, det gjorde du :O

2010-11-15 @ 09:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0