onsdag, 3 november 2010.

Hundgåing, jobb, stall, mat och slöa framför teven kan väl beskriva dagen igår. Kanske även fått tag på ett drag å, fick ju tvåa på besiktningen...
Idag blev jag med Jessi och besikta bil, blankt papper! Fan vad äckliga alla andra är! :P Sen stan med Annica, köpte en top på Vero Moda som var på 70%, nöjd tjej! Kanske blir kort imorn. :) Sen iväg till stallet och agerade barnvakt, hästskötare, avskrittare och så la ja upp bommar som åkte i backen.. :) Sen hem, åt, Dan&Toffel kika förbi, till stallet och hjälpte Stina med kvällsfodring, sen blev det panta. Köpte lite godis och sen blev det film, Draktränaren! Fan vilken söt film, jag vill ha en sån! :'D
Nu kollar jag halft på teve och har spenderat x antal minuter med att ladda upp Teneriffabilder här och på fejan! Tror fan jag lägger mig snart..

Skriver nog imorn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0