onsdag, 24 november 2010.

Igår var jag ute en sväng med hundarna, sen åkte jag och Sillen till stallet och var Skruttisvakt/hästskötare när Jeanette red både Picasso och Jerry. :) Åkte och pantade, tack för hjälpen Sillis! Hämta älskling åkte till Jössefors, fick mat, kaffe och dom skulle kolla på min bil. Konstaterades att de skulle ta en dag att fixa den, så igår blev det inget.. Körförbud imorn! Whoho. :P Åkte iaf och jobbade, över en timme sent, och jag fick ett (nej, två sammansatt faktiskt, x40). Var klar när jag skulle, åkte hem, kollade på Lyxfällan, det avsnittet med hon Vanita, sen somna jag.

Imorse ravade jag mig upp, pantade, hämtade Ossi och åkte bort till Fallet. Gick på promenad med Kikki och Linus, riktigt mys! Men kallt som fan vare. Men det gör jag gärna om! :) Ossi och Linus hade kul iaf! :P Åkte hem med Ossi, ut till Solvik och gick med dom små, sen hem och åt och klappade lite på min sjuka grabb som åkt hem från jobbet. Sen till Ossi för kissrunda, och vidare till stallet för mockning, matfixing och höfixing. Blev lektion för Jeanette också, kan säga att jag börjar känna av träningsvärk nu! ^^. Hem, duscha, somna, åt, kolla på teve, drog mig till Konsum och köpte godis, titta på teve, spela wii, titta på teve... Ungefär så! Beställde ett armband från Style by Tyra nyss, guldig orm typ! :) Hoppas det är lika fint i verkligheten!

Imorn blire att passa Ossi, va lite i stallet, hundarna och slöa innan jobbet? :) Märks!


Jag gillar er! :) Picasso&Jerry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0