onsdag, 10 november 2010.


Vakna faktiskt strax efter 9 idag, orka iofs inte ta mig upp förrän Kikki tjatat upp mig vid kvart i elva.. Frukost och kläder, sen blev jag upphämtad i NNO'n. :) Gick en lite längre sväng än vanligt med hundarna, som för övrigt tyckte det var skitkul med snö! Sötnosar! Sen blev de en sväng till auktion i väntan på att Kajsa skulle sluta! Jag fick leka datalärare! :P Åkte till OK, sen tillbaka till auktion, sen till donken för lite föda! Sen plocka vi upp Kajsa och åkte till Fallet. :) Stre lite med folk medan Kikki visade Kajsa hur allt gick till&så. Sen åkte vi en sväng t ARK, trodde Madde skulle rida lektion med Deli för Jeanette, men dom flytta de till senare, men sen blev det inget ändå.. :P Åkte till stan igen, in på bolage inför lördan, sen åkte jag och Kikki runt litegranna. :) Hem och duscha, hittade en Pepsi när jag kom hem också! Söthunden! :) Åkte till Dan&Emelie och fick mat, sen hälsa jag och älskling på mamma och Putt en sväng! Putt är så liten utan all päls! Sen hem och kollat lite på teve, nu sitter älskling och spelar och jag halvkollar på Efterlyst...

Imorn vettefan vad det blir faktiskt, förutom att jobba.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0