måndag, 29 november 2010.

Vaknade av att Jeanette ringde tjugo över sju, men störd mobil som jag har så gick det inte att svara för att den hade låst sig! Hon (eller jag, jag minns inte) ringde upp igen sen. Hennes stallnycklar var just då på väg till Kil, men Josefine var snäll och kom med sina iaf. :) Så det löste sig! Somnade om och gick upp typ tio-halv elva. :) Behövde inte gå med hundarna idag, men däremot fick jag åka ner till jobbet och låsa upp åt en gubbe idag igen.. Åkte hem och fixade tvätt, sen till stallet och kikade lite när Jeanette red. Hälsade på Picasso också, finingen! Fick ta av henne utrustningen och ta ut henne i hagen. Jea skulle nämligen och tvätta! :P Åkte och pantade sånt som stått i köket ett tag... Och köpte lite mat + morötter till damen. Hem och tvätta och satt vid datorn, älskling kom hem, sen fixade jag lite mer tvätt och åkte till stallet och kikade när Stina hade lektion på Lista. :) Sjuuukt kallt! Kom hem, laga mat, åt, chilla. Tröttna på att vänta på ett segt tåg så åkte till Kikki och underhöll mig där istället. Sen visade det sig att tåget blev inställt mellan Arvika och Karlstad! :) Halv elva kom det till Karlstad.. Ska vara i Arvika halv nio, så hade väl typ tre timmar försening! ;o Pratat lite skit med Kikki och haft allmänt trevligt ikväll. <3 Nu ska jag lägga mig brevid en sovande gris och sova jag också. :)
Märks imorn vad dagen har att erbjuda!


Världens finaste tjej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0