måndag, 22 november 2010.

Råkade visst vakna halv ett idag, behövde nämligen inte gå med hundarna.. Hade fått sms om det lite tidigare som jag somnat ifrån igen. ^^ Började iaf med tvätten, sen fastna jag vid datorn.. :) Sen åkte jag och hämtade Stina så åkte vi till stallet för att sätta på Lista ett täcke. :) Sen blev hon kidnappad med hit och fick vara sällskap när jag fixade med tvätten. ^^ Stre och kika på lite bilder, sen ringde Jeanette en sväng, så jag fick häst idag. :) Älskade hjärtat! Vi åkte iaf till stallet och fixade och så longerade jag Picasso en sväng. :) Sjukt mysigt med snö vare iaf! Efter vi varit i stallet fick Stina bli med och hämta mina jobbkläder hos mamma, sen fick hon bli med och handla. ^^ Kom hem, fixade lite tvätt medans älskling lagade mat. Teve + mat + matkoma blev det sen. Åkte och gick ut med Ossi vid kvart i åtta å.. :) Tåget var ca 30 min sent så åkte ner lite senare än vanligt.. Prata lite med ena taxichaufförn innan jag åkte hem. Dom ska sätta motiv på "min" Merca. :o Stackars lilla bilen! :o Får väl glo sönder den innan dom ska göra de. ^^

Imorn? Mja, hundar, stall och jobb? Måste förbi HK också! :)



Ossi, kort från typ förrförra veckan. :) Söthunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0