måndag, 15 november 2010.

Först och främst; Sunniva, jag vet att jag glömde bort dig! Felåt! Kom på det lite senare på dagen ._. Mene, hade du påminnt mig igen hade jag ringt direkt! =O

Måste bara påpeka att jag verkligen trivs i tillvaron! Umgås med så sjukt underbara och härliga personer, har turen att få rida världens mysigaste häst, har min helt otroliga Jens som har tålamod med mig, och jag fyller dagarna med massa saker jag gillar att göra! Fyfan vad härligt det känns! Tack alla som bidrar! <3 Ni är bäst!

Idag snoozade jag i typ en timme, ehehehe.. Åt frukost, fixade tvätt, gick några meter med hundarna med tanke på att det spöregnade och Mitcho absolut inte tyckte att vi skulle gå nånstans alls!
Brummade iväg till HK för möte om provvecka, vilket resulterade i att jag antagligen kommer börja... Har tills på söndag att bestämma mig, skulle dit klockan ett och prata med honom igen... :) Jobbet betalar litegrann&så, så det blir nog inte så dyrt! :) Frågan är bara om jag har tid, men det borde jag väl lyckas med! Blir ju piggare när jag tränar, så kanske kan sluta ha sova som största intresse om dagarna! Nja, jag tror fan det blir bra med HK ja! Får som sagt var fundera lite. :)
Åkte till ARK, kom precis lagomt till att Jea, Kajsa, Kikki och självklart Skruttis plockade bort alla hinder och var klara.. Åkte med till stallet, sen ner och kika när Jea hade lektion med Kajsa och Kikki på Jerry. :) Tillbaka till stallet, sen skjutsa jag hem Kajsa. Hem och diskade&lagade mat, åt, chillade lite framför teven. Hellberg kom förbi en sväng, han, älskling och Age skulle spela Wii när jag jobba. :) Hann med kaffe och få se när älskling lagade moderkortet till sin dator med eltejp! Eltejp är fan perry grejer! :) Åkte ner och jobba, tåget var i tid, och det var mitt tåg idag, det med klotter på första toan. Lyckas nämligen nästan alltid få städa det! :) Jessi kom förbi och stre lite en sväng, försökte komma underfund med faxen när jag slutat, tror jag lyckades! Och sen blev det en tur till 7 11 för en drivers med mos, västkustsallad och rostad lök! Första gången på typ 1½ månad, så tyckte jag var värd det. :D Det tyckte Jessi också! :')

Nu sitter jag här och väntar på att varva ner... Imorn blire ut med vovvarna, till stallet och fixa och rida, panta ur bilen, packa, förhoppningsvis hinna hälsa på mamma och putt, sen ut till jössefors för mat, efter det jobb. Ska hinna duscha nånstans efter ridningen också. :o aja, hoppas jag hinner med dagen :D saknar mamma och putt faktiskt, så borde åka dit.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0