lördag, 20 november 2010.

Igår blev det hundgåing, åka och kolla batteriet på bilen, hälsa på Sillen en sväng, gå ut med Putt (alltså mer hundgåing), tog med han hemåt, handlade, var och fixade åt älskade Picasso, hem, apoteket, laga mat, mamma på besök, bjöd henne på mat, chilla, jobbade. Ett femvagnars, det var underbart! Blev klar tjugo över tolv och åkte till Sillen och sa hej igen. Hem, dröla, tog aslång tid innan jag somnade..


Jag och Lista. :)

Idag blev det ut och hämta Sillen och sno med henne till stallet. Red Lista för första gången, kändes sjukt skumt att rida "fel" häst. :) Blev iaf riktigt imponerad av tjejen! Hon var duktig. :) Blev en liten sväng på ridbanan. :) Cissi tog lite kort. :) Sen blev det att skjutsa henne till Elin, sen till Brättne på loppis typ med mamma! Fick mig en nalle och chokladkola! ;) Hade dock svårt att hitta dit, så fick ringa pappa så han fick förklara vägen. Haha. Kom hem, duschade, sen kom Larsen&Sunniva. Färgade Sunnivas hår och gjorde mig iordning, tryckte även i mig lite korv med bröd. Sen kom Degen och nån mer. :) Kan ju nämna att min käre sambo och Degen inte var värst nyktra.. Dom åkte iaf ner till Rajjens för bowling och mat med jobbet. :) Sunniva och Larsen tror jag åkte hem? :o Kikki kom iaf och hämtade mig i samma veva. :)
Vi skjutsade lite folk hit och dit, jag åt lite mat, åkte och hälsade på pappa en sväng, sen hämtade vi Wii och efter det hämtade vi Cissi och åkte till Nöjesbutiken och köpte godis. :) Sen blev det wiispel hela kvällen lång! :D Kom hem och hittade en inte så pigg pojkvän här hemma... Så nu lär jag inte kunna sova nåt bra, orolig och nojjig jag! :P


Picasso stod och tittade på. :) <3

Imorn vet jag inte riktigt vad det blir, ska till HK och bli medlem vid ett iaf! Och bilen ska bli fixad. :) Men bilgrejinga är på kvällen... Märks väl vad som hittas på annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0