fredag, 5 november 2010.

Igår blev det stallet en sväng, sen hem och äta/ta det lugnt innan jobbet. Laddade upp med fruktsallad, rätt najs! Kan ju säga att jag var skapligt road när jag skulle gå av tåg-fanskapet igår.. När jag öppnade dörren var allt jag såg timmer, timmer och timmer! Whoho! Och där stod det tåget i 40 jävla min.. Var inte hemma förrän halv-kvart i tre.. Men var duktig som inte åkte och köpte mat på shell iaf! Logga in på fb när jag kom hem, och möttes av en så jävla tråkig nyhet... Vilket resulterade i störtgrinande så jag råka väcka älskling. :( Hade iaf Ava som sällskap på msn, tack. <3
Vaknade av att jag grinade imorse, men det var för att jag drömde att jag och älskling hade gjort slut. :( Fyfan vilken hemsk känsla det var! Har hållt i sig hela dagen, haft klump i magen. :/ Somna iaf om efter det och tog mig upp vid tjugo över tolv..
Åkte till Carro och kikade på lägenheten och vovven, jag är fan kär! :) Sen iväg till stallet och kika när Stina red lektion. Sen vidare till Jössefors och tacos! Sen tillbaka till stallet för kvällsfodring. Och efter det åkte jag och pantade ur min bil för andra gången idag! Lidl har gett mig 175:-, Cheese balls och choklad idag! Peeeeerry!
Har kollat på film med älskling nu under kvällen, - Cast Away. Riktigt bra faktiskt!
Nu funderar jag seriöst på att lägga mig och sova! Upp tidigt imorn, hämta hö och rida lektion.. Sen färga håret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0