fredag, 19 november 2010.

Avskyr när jag inte bloggar på några dagar, mitt minne är ju seriöst sämst. :o

Mene, var i stallet och red en riktigt pigg Picasso i tisdags, Kikki och Marri var med, dom red barbacka. :) Blev skrittur i skogen. Fixade och dolade lite där, hem, duscha, sen ut till Jössefors. Tacos! :) Fick även ett skitfint armband av älsklings pappa som varit i Skottland under helgen! Försökte ta kort på de igår men dom blev inge bra. Ska försöka med bättre sen. :) Sen åkte jag och jobbade.. :)
Onsdag och alldeles för lite sömn började med dusch och frukost, promenad ner till tåget och sen tåg 630 mot Stockholm! Sov rätt mycke så de gick fort. :D Gick från centralen till hotellet som vi hade vid Slussen. Fyfan vilka skavsår jag hade kan jag ju påpeka... Checkade in på hotellet&så, sen fick jag vila mina stackars skavsårsfötter. :o Gick på jakt efter ett apotek, men jag hittade en skoaffär först, och jag köpte mig ett par bruna Uggs för 100:-. :D Som egentligen mamma skulle få av mig när jag kom hem, men jag köpte ett par till henne också. :) Gick till dom andras hotell, sen blev det donken för middag, och sen iväg på Taste och Chaos! Vi såg Buckcherry, Papa Roach och Disturbed. Papa Roach var klart bäst på scen iaf! :) Trodde inte jag skulle kunna en enda låt, men jag kunde faktiskt tre stycken! Så jävla duktig är ja! ;D Illa dock att jag seriöst nickade till under spelningarna för att jag var så jävla trött... Tog iaf taxi därifrån och till hotellet. Sen gick vi ändå till Mcdonalds och tillbaka, med tanke på att vi tog Mcdonalds vid medborgarplatsen! ;D Mehehehhee.. Tog mig iaf 50 min att ta mig upp igårmorse! Var svinkallt på rummet! Duschade, frukost, gjorde mig iordning. Sen blev det och köpa dom andra par uggsen. :) Störde mig dock på att allt öppnade elva! Trodde det öppnade tio, gör det ju tillochmed här.. :o Gick genom gamla stan och sen blev det Drottninggatan i brist på annat. Bikbok hade 50% på allt, så hittade en stickad tröja som jag gillade. :) Sen gick vi till Centralen och satte oss där i brist på annat ett tag. :) Hittade Glitter där, så köpte mig en guldfärgad ring, tror fan det är min första! Så tänkte kolla efter några mer typ idag eller nåt. :) Sen köpte jag sushi och sen satte vi oss på tåget. Blev en halvtimme sena hem, men skitsamma. Fick nämligen åka 1a klass vagn istället för 2a. :D Åkte till Jössefors på kaffe, sen handla vi lite och hem. Medan jag vänta på att NCIS skulle börja råkade jag visst beställa ett par skor från HM. :o Kommer dock inte förrän vecka 49.. :(

Nej, nu ska jag ta tag i denna dagen också! Har en liten att-göra-lista. :) Kanske skriver ikväll efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0