torsdag, 13 maj 2010.

Torsdag:

Träningstävling, dressyr, Årjäng.

Upp, fixa, stallet, borsta/knoppa Picasso, la in grejer i släpet, hem&hämtade morötterna (som jag glömt i flera dagar... Förlåt Picasso. <3), tillbaka till stallet. Jeanette, Elias, Madde, jag och såklart Picasso åkte till Årjäng. :) Framridningen gick skitbra! Men när vi kom in i ridhuset sket det sig lite, min nervositet sabbade litegranna. :/ Istället för ökad trav blev de galopp, och lite annat.. Men men, det blev en femteplats (45%) av sex ekipage iaf, och en grön rosett med hem!
Grattis till Jeanatte, 2a plats! :)
Annars har jag varit i Jössefors hela dagen efter jag kom hem från stallet typ.. :) Slöat och kollat på Narnia! :D
Får se vad det blir imorn, märks..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0