tisdag, 18 maj 2010.

Måndag:
Tog ut hästarna, var med Kikki på stan, var på min första lektion på Komvux, - Digitalt foto/Powerpoint. 7 pers, chill! Hade verkligen en stor jävla klump i magen när jag satt och vänta på att vi skulle börja, som tur var så var Kikki med. <3 Blev bättre när vi börja, tror jag kommer trivas med den kursen. :) Älsk hämta mig, sen åkte och jag red Picasso, BARBACKA! Men hon skötte sig görbra, lite tittig dock. :)
Jobbade på kvällen å, gick i mina egna tankar och kollade upp, och helt plötsligt var det 10 pers inne i tåget. Fan vad rädd jag blev! :P Men det visade sig att det var brandutbildning för Räddningstjänsten.. Men ändå, hade ju varit trevligt att blivit förvarnad så man inte höll på att skita ner sig!

Tisdag:
Först och främst, Grattis till världens bästa Christine, som fyller 20 idag. Min storasyster! ;)
Sov länge, pratade med Jossan i 2 timmar medan jag städade köket + toan, sen åkte jag till stallet där jag och Jeanette lasta på Jerry på transporten och åkte ner till vet. station. :) Var sjukt mycke folk där nere, men till slut fick Jerry sin vaccinationsspruta! :) Åkte tillbaka med honom, inom Kikki på hemvägen och lämnade Jerrys pass, sen hem till mat, soffa och teve. :) Har varit och jobbat också, brandutbildning idag också. Var ashungrig vid halv elva, skakade och grejer.. Så Christine, Marcus, Tommy, Louise och Sandra var fem små änglar som kom med mat åt mig, tack för det! :) Pratade med Ava det sista, och även när jag drog några små varv innan jag åkte hem.
Såg att min kusins bärgningsbil stod med varningsblinkerserna på också? Skumt.

Får se vad det blir imorn, tvätta och försöka städa står på schemat iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0