söndag, 9 maj 2010.

Dålig uppdatering igen, men jag har haft totalt fullt upp! :( Så här sleten som jag varit denna veckan minns jag inte när jag varit sist.. Om jag ens varit det.. Har jobbat 4 dagar denna veckan, haft stalljour på travet och sovit sjukt dåligt. :( Inte mer än typ 4-5 timmar per natt, skitjobbigt! Hoppas jag kan sova i natt iaf, men det tror jag!

Har tränat inför tävlingen med Picasso, idag och igår. Måste säga att jag är rätt nöjd ändå! Visst att det kan bli bättre, men jag är ändå nöjd! :) Hoppas verkligen det går bra! Håll tummarna på torsdag!!

Imorn ska jag till Kongsvinger för att klippa Atli, jag ska hämta mamma vid halv åtta... Så min älskade bil får sig en Norge-tripp också! :)
Annars imorn blire ut med hundarna och rida en sväng med finaste Picasso. :)

Får se om jag har tid att klottra ner nåt imorn, ni får hoppas de! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0