söndag, 30 maj 2010.

Förlåt för sjukt dålig uppdatering, har inte haft ork. :)

Tisdag:
Hade fullt upp, - Psykologi mellan 13-16, hem, 18.30 utbildning på jobbet, var kvar till halv två. Åkte till Cissi när jag slutat och kom hem vid halv fem, vi var på roadtrip. :)

Onsdag:
Var och solade, duscha, fick sällskap av Sunniva (<3), var med henne till halv tre, sen ut till Jössefors, mötte upp älsk och åkte till Challa och köpte skor + en t-shirt. (Det var egentligen Jens som skulle ha skor, han fick också med sig ett par hem).. Till Jössefors och hämta bil, in till travet på möte, hem och åt + sällskap av finaste Sunniva igen. :)

Torsdag:
Segade mig upp, åkte till stallet, gjorde iordning Picasso och Kastor, vänta på Sandra, red, släppte ut dom, bytte hage på dom andra två.. Hem, stressa; åt, duscha, smink, hårtork. Sen vare psykologi mellan ett och fyra.. Direkt till travet och hade avslutning.. :) Kommer sakna dom små, både barnen och ponnisarna!


Atli, Putt, Klotis... Kärt barn har många namn? :)


Fredag:
Sov alldeles för få timmar, upp relativt tidigt och var på tobaken runt tio i nio.. :) Hade kommunikation mellan 9-11, fick sluta en timme tidigare! :D Så jag och Collberg uträttade massa av mina ärenden, alltid kul med sällskap! Passade Putt, slöade lite, mamma hämtade Putt, åkte till Anders och skulle grilla. Meeeen, jag fick ingen grillmat eftersom det regnade så vi inte fick igång grillen.. Fick ringa räddningen; älsks mamma och pappa som jag fick mat hos, sen åkte jag och jobbade.
Var verkligen en kväll jag inte trivdes med ensamheten på jobbet, vantrivdes som fan och allt gick i slow motion, jag måste lära mig att sova mer innan jag ska jobba!


Två töntar på väg till middag; tacos!


Lördag:
Tryckte på snooze 5-6 gånger för mycket, stressade iväg och hämta Putt och åkte till Norra Mon för att kolla på westerntävling. :)
Tredje och sista klassen Kikki var med i vann hon!! :D Dom två föregående gick inte riktigt lika "bra". Jerry blev lite rädd för domaren och så! :) Men både Christine och Jerry var sjukt duktiga! Hade fan tårar när första-pris-rosetten hamna på tränset! Åkte hem efter x antal timmar i Eda, var och köpte godis på centret å! Påminnelse till mig själv: Åk inte till centret en lördag klockan 3 nån mer gång, norskar överallt!! :P
Lämna av Putt hos mamma, stre lite med henne, hem och vila mig, sen dusch och smink. Tacos + film hos Emelie och Dan, gott! En sväng till Age också, sen hem och jättesova!


Christine och Jerry! :D (Och även en Camilla!)


Söndag:
Upp, duscha&så, åkte till Jössefors där jag lånade 940n för att åka t mamma så hon fick sin mors-dags-present! Fick även en 500lapp av "Rock Bänny" som han så fint skrev på kuvertet! ;D Tillbaka med 940n och mot Älgå för kakor och paj!
Hem, läst och ätit, tagit in hästarna, läst och kollat på teve. :)
Laddat in bilder från kameran också! :)


Idag blev bara en tönt med på kort! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0