söndag, 23 maj 2010.

Jag och Christine innan festen! :)
Det blev en nyinköpt mintgrön klänning istället!


Lördag, min 20-årsdag, min och Christines 40-årsfest:

Låg och drog mig ett bra tag innan jag orkade mig upp och duscha.. Gjorde iorndning resten av smörgåstårtan&så. Städade lite, sen hämta Kikki mig så drog vi på bolaget och konsum! :) Sen blev det hem och fixa klart tårtan. :) Sen kom det folk; Micke&Catarina, mamma, pappa&Marie, Ove, Dan&Emelie, Jeanette&Elias. :) Både smörgåstårtan och tåtran verkade gå hem, perry väl! :D Fick en tavla, ett armband, en ring, pengar, lotter + geisha, efterrättsskålar, en väska, en kaffekokare.. :) Mycket nöjd! :D
Sminkade mig&bytte om, sen hämtade Kikki och hennes mamma mig, åkte ut och la upp chips och fixade bål i Högvalta.. :) Blev klara alldeles för tidigt så satt och chilla mestadels innan folk kom!
Bjöd på bål och hade limbotävling! Verkade som att dom flesta hade kul iaf! :D

Söndag:
Vaknade av att Jens undra om vi skulle äta pizza, så fixade iordning mig litegrann sen gick vi till Age, och därifrån till Shalom. Gott med pizza! :) Somnade i Ages fotölj sen, och när vi skulle gå hem tog vi omväg runt Konsum. Fick med mig en ny smak på Mer och en godispåse hem! :'D Åt lite smörgåstårta, sen blev jag hämtad så åkte jag och Kikki och red. :) Tog skrittur på två segisar! :P Meeen, jag hoppade över diket och höll på att flyga av! :D Haha..
Har kollat på teve med älskling ikväll.. :) Wallander! Även ätit hallontårta och invigit kaffebryggaren! :D Gott kaffe. :)

Imorn blire hästarna som ska ut, och tvätt. Kanske Kocki på kvällspasset? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0