söndag, 16 maj 2010.

Fredag:
Red en riktigt brunstig Picasso, var i Jössefors en sväng och var och jobba. Typ så iaf

Lördag:
Sov alldeles för länge, var på stan en sväng, hittade nya leggings, ett linne och en vit ögonskugga. Är kär i linnet och leggingsen!! :D Var på travskolan, sista gången för min del, nästa helg äre avslutning men då har jag inte tid att komma.. Kalas och grejer ju! ;D Hem, duscha, somna, åt, gjorde mig iordning, jag och älsk åkte och köpte glass. Kikki hämta upp mig så jag följde med dit, planerade inför på lördag&så. Bil och rajjens var väl dom största orden på kvällen igår, drack några öl&så. :) Riktigt kul kväll, helt oplanerad från början! :)
Var hemma vid 2-halv tre nån gång, tog bort smink och somna så fort huvet landa på kudden. :)

Söndag:
Har gått upp och gjort mig iordning, det har tagit mig typ tre timmar, men nu är jag iaf klar! Tänkte snart åka till Kikki som har släktkalas idag, funderar på att sno lite mat och se glad ut :)
Nåväl, imorn börjar jag på komvux, skaplig ångest över det, men det får väl gå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0