onsdag, 19 maj 2010.

Onsdag:
Fan vilket najs väder det har varit idag! :D Me love!
Har tvättat typ hela dagen, men har hunnit med att sola med Carro, och även tjötat med henne ett tag. :) Duschat&gjort hårinpackning (vilket var behövligt!), varit i Älgå och firat Bettan, lite senare än vad det var tänkt.. Fick goda smörgåsar och glass! :D Var inom hos mamma och hälsade på också, fick med mig tidningar, en korsett och en fönsterskrapa hem! (Här ska putsas fönster...) Sen har jag och älskling hämtat tvätt, plockat undan lite och ätit persikohalvor! :) Jag har faktiskt inte ätit choklad på några dagar nu, känner mig riktigt stolt! :)

Imorn blire upp i tid, passa Skruttis, greja lite hemma (?), till Komvux och ha psykologi (jag vill inte dit imorn heller...), försöka städa upp här hemma, kanske stan en sväng och till sist jobba på kvällen..

Bjuder på en gammal bild på mig och världens bästa grabb. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0