onsdag, 12 maj 2010.

Tisdag:
Vaknade i panik av älsklings klocka som ringde 07.00. sov vidare till tjugo i åtta, gjorde mig iordning, gick med hundarna, åkte och gjorde min första prövdag på Kocki! :) Trivdes riktigt bra, förutom att jag var tvungen att ha keps! :P Var lite krångligt att komma ihåg allt hela tiden, men kan iaf med kassaapparaten! :)
Blev hem, vila, Jössefors + mat, sen städade jag tåget..

Onsdag:
Var i stallet t tolv, greja/red, åkte hem vid två. Duscha, gjorde mig iordning&så, tog en sväng på stan, letade efter en vit polo, hittade en av en slump när jag skulle gå till bilen.. Typiskt väl :P Konsum en sväng, sen varit på Kocki mellan 4 och 10. :) Idag kändes inte allt lika krångligt som igår iaf, tyckte det gick helt okej! :D Har kollat på teve nu sen jag kom hem, ska göra ren stövlarna typ nu, det behövs inför imorn!! Önska mig lycka till! :)

Nåja, stövelputs/kanske lite mer teve eller sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0