måndag, 10 maj 2010.



Måndag:

Helvete vad trött jag var när jag skulle gå upp, Jens försökte nog få upp mig minst 7 gånger, och hann att gå, innan jag tog mig upp. Gjorde mig iordning&så, åkte och fyllde luft i däcken och sen var jag tvungen att åka hem och kolla så jag hade låst dörren.. Men det hade jag! :D Hämtade mamma och Putt och åkte till Kongsvinger, lämnade "little mr sunshine" för att bli klippt och jag och mamma åkte till centret. :) Fick en tröja och en andra frukost av mamma! Köpte även med en Villa hem (vilket nog var det bästa med hela resan! Haha..) Åkte hem och möttes av massa hagel, som slutade typ direkt. Släppte av mamma och Putt, hem, fixade tvätt, gick med hundarna, sen hem till tvätt och Isfolket. Idag har jag läst ut 35 och 36. :) Kanske börjar på 37 innan jag somnar.. :)
Annars har jag varit och ridit ihop med Christine nu på kvällen. :) Duktiga pållar! Inte länge kvar nu, NERVÖS. Mehe..

Ska för övrigt provjobba på Kocki imorn! :) Börjar halv tio, men det ska nog gå bra! :D Ska gå eftermiddag på onsdag.. Ska ju städa tåget däremellan också.. Men det går nog bra! :)




Idag var det två år sen jag fick ett hemskt samtal av Sandra.. Du var död..
Tänker fortfarande på dig nästan varje dag, det är så tomt där uppe utan dig.. Fyfan, saknar dig, och det är jag inte ensam om.. :(
Kändes extra tomt idag, när jag vet att det var två år sen, just idag..
Med dig, dog stämningen helt där uppe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0