fredag, 21 maj 2010.

Fredag:
Sov 4 timmar inatt, astrött!! Upp vid åtta, gjorde mig iordning. Åkte till Komvux, eller Gymvux som det tydligen heter? Hade iaf min första lektion i Kommunikation. Var mycket roligare än jag hade föreställt mig iaf! Mycket folk jämfört med dom två andra kurserna jag läser också.. :) Köpte kaffe och en macka under pausen, åkte hem när lektionen var slut och hade damp med klänningarna, (förra inlägget).. Åkte ner t stan, provade klänningar som inte passade på Lindex, råkade köpa med mig ett par leggings hem.. Sen blev det JC, där mitt klänningproblem löste sig asbra. Fick med mig en mintgrön liten sak hem. <3 (Kommer upp bild imorn. ;) Var och köpte present t Kikki också, hoppas hon gillar den, men om inte så har jag kvittot kvar! :) Sprang (ja, seriöst, jag sprang) genom spöregnet bort till mammas lilla affär. Stre lite där, kom på att anledningen till att jag var nere på stan var för att jag skulle ha strumpbyxor.. Så gick tillbaka till Lindex och köpte de! :P Hem, bytte till Boran. Jag och älsk handlade inför imorn, 700 spänn... Hem, packade upp varor, chilla, fick mamma på besök, prova klänningen, gjorde iordning smörgåstårtan lite! :) Åkte till Älgå med Age, åt grillat med dessa dära :), sen hem igen.
Jag åkte upp t stallet med Picassos sadel, sen snattade jag henne av Christine som stod med henne och Jerry så dom fick äta gräs.. Fixade klart Picasso för natten, sen iväg och sola, ner och hälsa på BeäM en sväng när hon jobba, sen varit i Högvalta och fixat det vi kunde för imorn. :)

Nu ska jag krypa ner brevid världens finaste Jens. <3

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0