tisdag.

Igår tog jag ut hästarna, hem och duschade, till Edane för att klippa mig, hem, chilla, tvätta, var på sjukhuset med Jeanette&Elias, som tur var var Elias bara förkyld.. :) Sen fick jag mat hos dom och efter det blev det jobb!

Idag blev det travet, prova-på dag idag. Hade 9 barn i första gruppen och 10 i andra.. :) Pontus var snäll mot barnen! :) Söta lilla shettis! Var hemma och åt mellan grupperna.. När de var slut skulle jag bli med Sandra som sällskap och tvätta hennes bil, vilket resulterade i att min också blev ren! :D Dock att den var nästan lika grå när jag kom hem med den. :( Duschat, sovit en stund, handlat och varit på Kocki. Rödspätta och mos! <3 Köpte med godis hem också.. ^^ Kollar på NCIS och äter det nu, mumma!
Blir jobb sen, inte sååå pepp, men dammsugaren funkar inte iaf. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0