paloma picasso. <3

Alltså, jävla förbannade äckliga SJ!! Och nej, det är inte mitt jobb jag stör mig på (inte för tillfället iaf), utan att min älskade vän Sunniva inte kommer hem denna helgen, pga att biljettfanskapen kostar nästan tusen jävla spänn!!! Fyfan. :( Jag som hade sett fram emot som fan att hon skulle komma hit!! Bajs.. :(

Annars har dagen varit ganska fullspäckad. :)
Frukost, stallet, bråkade med Picasso som inte ville komma in.. Jeanette lurade in henne efter en stund dock.. Ner till ridhuset och hoppade en sväng, gick helt okej! Aningen bättre än första gången jag hoppa med henne iaf! Känner mig rätt pepp inför den 13. :) Följde med Jeanette och slängde lite skräp, åkte och hämtade Putt. En sväng till Jössefors så han fick leka lite med Pepsi och jag fick snatta lite spolarvätska så jag ser nåt! :) Åkte hem, åt och duschade, handlade med lite åt Jeanette, glömde tanka, åkte hem med Putt (fan vad ont det gör att lämna han i ett tomt hus! :( ) åkte till Jeanette och Elias och har suttit där hela kvällen. Blev bjuden på mat också. Jävligt gott vare! :D Tacktack! :) Har pratat på lika mycket som vanligt, riktigt trevlig kväll tycker ja! :) Åkte hem när älskling slutade och träffade han när jag parkerade bilen. :) Nu sitter vi vid varsin dator och muppar. :)

Imorn blire travbanan med mer barn som vill prova på, hoppas på lika fint väder imorn! :) Förutom det vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.. Jobbar ju faktiskt inte imorn, vad jag vet än iaf! ;D

Nejnuuu, ska jag nog lägga mig. Natti! :)


Världens finaste tjej! :)
(Var förövrigt denna bilden jag mena Jeanette!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0