onsdag, 31 mars 2010.

Mjaani, eftersom en viss Jeanette gnällde om dålig update igår så får jag väl klottra ner några rader! ;)

Kommer inte ihåg vad jag gjorde i torsdags och fredags... Ellerja, torsdag var de iaf travskola och fredag jobbade jag. Lördagmorgon var sjukt stressig, tog ut travponnisarna eftersom jag hade jour, sen skjutsade älsk mig till Sörtomta där det var westernkurs. :) Kikki och Jerry var med! Riktigt duktiga var dom, båda passen! :D Var även med en kallblodstravare.. Vilket gjorde mig grymt sugen på att få ordning på Kastor igen!
Vilket resulterade i en ridlektion nere på ARK i måndags. Jätteduktig var han, lille fjanthästen! :) Långa tyglar, lugn skritt på vägen dit, skötte sig fint i skritt och trav (blev ingen galopp, han är ju inte i kondition). Långa tyglar på hemvägen å. :)
Red Picasso längs grusvägen innan jag red lektion med Kastor å, och när Kastor gått ut i hagen igen longerade jag Jerry en sväng. :)
Igår passa jag Elias en sväng, och jobbade.
Idag är jag helt slut, sovit typ 3 timmar, tagit ut hästarna och fixat allt där, tagit ut travisarna, mockat och lunchat dom, passat Elias (vilket inte var så jävla jobbigt, men fan vad sleten jag var ändå.) Ätit mat i Jössefors och nu sitter vi här alla tre, jag och Sunni kollar teve och älsk ska spela..

Jooo, för att min Sunniva har bott hos mig sen i lördags! <3 :'D


Från tävlingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0