onsdag, 24 mars 2010.

Började dagen med att bli kittlad, dumma Jens! :(
Tog ut travponnysarna, gick med hundarna och var på Erikshjälpen en sväng. :) Hittade dock inget.. Åkte hem och åt, sen bytte jag om och drog mig upp till stallet. :)
Blev en dressyrlektion på Picasso idag, kändes sjukt mycket bättre idag än det gjort hela förra veckan. Då red jag i typ 5 min och gav upp sen.. Red som en jävla kratta! Var lite mer som vanligt idag, så det kändes jävligt bra! :)
Åkte tillbaka med henne, fixade iordning. Åkte hem.. Duschade, eftersom det inte var nån idé att prata med min kära pojkvän eftersom han spelade. La mig och läste efter duschen, sen somnade jag en sväng! (a) Älsk följde med och tog in ponnysarna, sen åkte vi hem och åt. Åkte iväg och pantade, 649:-. :D Åkte hem, ätit godis och kollat på Luftslottet som sprängdes. :) Nu sitter vi vid varsin dator + att jag kollar på NCIS! ^^

Imorn blire att ta ut hästarna, longera Jerry, passa Elias, Granngården en sväng, äta nåt, travskolan i några timmar. :) Sen hem och kolla på Lyxfällan, hon som är med imorn har ju impulsköpt en häst? ;o Hur fan lyckas man med det?!
Hittat en riktigt söt sommarklänning också, på nelly. Blommig! Me want. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0