nerver.

Bah, börjar bli nervös. Inte för själva hoppningen, utan mer för att det kommer vara publik.
Hittade inte dom vita ridbrallorna heller, så kör på dom brun-rutiga!

Har suttit hos Jeanette hela kvällen, putsat grejer och sånt. :) Första gången hundarna var där när jag var där också.

Annars har jag varit på travet och tagit ut dom och mockat lite, varit ute med hundarna, passat Elias (okej, jag satt med Turbo på bänken utanför stallet, sol! <3), åkte hem, fick pengar av Robert, hämtade Andrea, köpte hårfärg, hälsade på i mammas nyöppnade lilla affär (skitsöt!), Andrea färgade håret på mig, skjutsade hem henne, hämta Martina, var på jobbmöte, hem och åt, skjutsade älsk till Dan, åkte till Jeanette. Nu ska jag leta upp grejer!

Natti!


Får hoppas det går bättre imorn än det gjorde denna gången! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0