lördagkväll.

Haft en jävligt trevlig kväll med massor av skratt! Tack för det tjejer! :)
Åkte och hämtade Jessi och Sandra, Carro kom hit just precis när jag parkerat. :) Suttit och tjötat och lyssnat på musik hela kvällen, drog till Rajjens vid typ halv tolv, satt där tills det stängdes. Kristin joinade oss också! Hade riktigt kul! :D Gick vidare till Tiki, men där var det mest kallt.. Fick skjuts av Carro hem, det var najs! :)
Sitter och väntar på att mitt te-vatten ska bli varmt, behöver få tillbaka värmen känner jag! :P
Älskling spelar, vilken skräll.. ^^ Blir nog snart sängen, är sleten.

Riktigt nöjd med tröjan jag beställde, riktigt mysig! :D
Imorn blire nog en skridskotur, får se hur många gånger jag trillar! ;D Kanske stallet en sväng också? Märks väl. :)
Hoppas eran helg var lika trevlig som min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0