lördag.

Måste säga att det inte känns som lördag idag! Viken dag det känns som vet jag inte, men iaf inte lördag! :o

Var och kikade på Erikshjälpen när vi vaknat, hittade inget, men kul att åka dit och kolla ändå! :) Tog med Atli till jössefors på promenad också, det verkade han tycka var kul! Gick väl iaf över en halvtimme.. :) Jag åkte hem med honom och sen hem och bytte om, en tur upp till stallet och en ridtur på Picasso med Christine och Jerry. Kan ju bara lite smått påpeka att Picasso brunstar som jag vet inte vad, och var sjuuukt seg.. Men hon är söt ändå! :)
Hem och duschade och tillbaka till Jössefors för att äta mat, tjockpannkaka! :D Mumma! <3 Kaffe&tevetittande, sen hem. Nu har jag orkat sminka mig och väntar på dom söta segisarna Jessi, Sandra och Carro. I feel lonely! :( Come and save me!! Känns så sjukt tomt så fort älskling åker härifrån, inge kul. :o

Är sjuk idag med föresten, det suger hårt! Meen, sängbordet är numera ihopsatt och det är sjukt trångt borta vid sängen. ^^


Jag och Picasso tidigare idag. (Snott bilderna från Christines facebook! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0