lite gnäll. (okej, ganska mycket gnäll)

Måste bara få gnälla av mig, ni behöver absolut inte läsa om ni inte har nåt bättre för er!

För det första, tåget var 18 min sent! För det andra, det var grus överallt. För det tredje, jag har sjuk träningsvärk/ont i ena benet + foten sen snöpulsandet igår. För det fjärde, så parkerade dom tåget helt åt helvete för långt mot Norge = jag fick gå i hundra år och flera mil. För det femte, var det nog seriöst 100 kg tidningar, vafan ska dom med alla jävla tidningar till?! För det sjätte, fick jag skrapa rutorna på bilen. För det sjunde, så hade dom på parkeringarna brevid min bil ställt sig så att jag knappt fick plats att gå ur bilen, tack för det! Bah..

Men nåt positivt! Skjutsade hem Alexandra och fick mig en Kexchoklad! :D


Gammal bild på den gnälliga människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0