karlstad med världens finaste älskling! <3

Kom just hem från jobbet.. Dammsugarjäveln gick ju sönder idag igen.. Tejpen höll tydligen inte.. Lyckat? Nej. Men men.. Inget att göra åt, var bara en vagn som inte blev dammsugen så..
Tror att jag blivit sjuk också, har varit hjärndöd i flera dagar, trött konstant och sjukt ont i halsen, minsta ansträngning gör att jag svettas som jag vet inte vad, nåt som svettas mycket, och jag fryser/det är varmt om vartannat.. Dryyygt, men hellre denna helgen än nästa iaf!

Är på nåt konstigt humör, stör mig på typ det mesta för tillfället, även att dagen har varit toppen.. Skumt.

Jag och älskling var som rubriken säger i Karlstad förut, första stoppet var Hööks, men kom därifrån tomhänt, men kul att kolla iaf.. :) Nästa stopp blev Biltema och jag inhandlade två nya torkarblad till bilen! Jens köpte inget alls. Efter Biltema blev det en sväng in på Elgiganten för att kika runt lite, inget handlat där heller! Sen var vi såpass hungriga att vi åkte till Ikea och åt mat, efterrätt och kaffe! Vilken lyx. :) Tack älskling! Åt grillad kycklingfilé jag, och mörk mandeltårta till efterrätt! :'D
Från Ikea tog vi med oss hem bland annat ett sängbord, Malm, som fortfarande ligger ouppackat. :) Kan nog ta en litet kort imorn! Ett nytt skofack till garderoben, (jag har för mycket skor, dom får inte plats i bara en) hushållspappershållare, en måttsats (dl, msk, tsk osv) och lite annat.
Åt mat i Jössefors och hämtade upp paketet från Nelly när vi kom t stan, älskar min nya kofta! :D Kaaanske kan ta ett kort på den också imorn, märks väl!

Ajustde, när jag skulle in med städgrejerna på station förut, så vare fortfarande olåst, och på varsin bänk låg 4 små killar, typ 12 år.. Så jag hade verkligen inte samvete att låsa där, tyckte synd om dom.. Men såg ut som att några kom dit med lite mat åt dom.. Max skumt iaf!

Älskling spelar som vanligt, jag är hungrig + godissugen men inget jag orkar göra åt jämt nu, ska nog hoppa i säng snart så jag får sova några timmar mer än vanligt.

Skriver nog imorn.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0