helgen.


Finaste, finaste Paloma Picasso.

Nästa tävling går bättre! Uppvärmningen i lilla ridhuset gick rätt perry, men när vi väl kom in i stora och själva banan så blev jag lite nervig av publiken, och Picasso blev sjukt taggad. Jag var inte riktigt med på att jag skulle rida riktigt, så testhindret i början kom vi över på tredje försöket. När vi väl fick start kom vi dock bara över första, för jag klantade mig med att glömma bort att styra mot andra.. Så hon vek ut åt höger, men jag satt kvar iaf! :) Jag bröt efter det, kände att det inte var värt att fortsätta.. Jeanette drog en felfri runda och blev en rosett rikare iaf! :) Kul att ha gjort det dock! Fina hästen. Våran häst, som Jeanette säger! :D
När vi tagit ut Picasso i hagen igen stod vi och stre lite allihopa + Marie. Sen frös jag för mycket för att orka vara kvar, så åkte hem och åt och duschade. Var på travet också! Har saknat det. :)
Christine hämtade mig på travet, så åkte vi ut till Byn och hälsade på Nisse, Chatarina, Irco och älskade Banjo. Sötnoshäst! Men fan vad tjocka dom var, och shit vilken päls!!
Dom hade jävligt coola getter dock, och skitsöta lamm! :)
Sen blev det hem och äta, älsk hade lagat mat! <3 Efter maten hämta Kikki mig igen och så åkte vi till Jeanette och satt där och vräkte i oss godis och kollade melodifestivalen! :) Somna direkt jag kom hem! :P

Upp och tog ut hästarna ihop med Jeanette imorse, hem, duscha och fixa, sen åkte jag och hon (och självklart Elias) till Norra Mon och kollade hoppträning. Var en skitsöt tigrerad ponny med! Camilla kom dit efter ett tag också. :) Drack kaffe uppe i kafeterian. Men när vi tröttna åkte vi till köpcentret en sväng, Elias fick ny bitring och ny napp som det står Elias på! :) Han verkade nöjd! ;D
Åkte förbi i Ottebol på hemvägen också, kändes i magen kan jag lova! ;/ Hoppade av i Jössefors ja, där det bjöds på mat och glass till efterrätt! :) När vi åkte därifrån fick jag skjuts till Kikki, längesen jag var där nu! :) Fick med mig två Isfolket hem också! :D Läsa sen! ;D
Vi åkte och köpte nässpray och tog in hästarna, sen åkte jag hem och började på HiB-uppsatsen.. Kikki hämtade mig och vi åkte till Jeanette ikväll igen. Mitt andra hem! :P

Imorn blire skolan en sväng, ut med vovvarna, stallet och dressyrlektion på Picasso, och tvätt! Seen.. vettefan. Blir nog filmkväll med älsk på kvällen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0