söndag, 20 juni 2010.

Lite piggare idag, hostar typ bara idag :)
Testade på att gå på en promenad förut, höll på att dö efter tre meter. ^^ Så helt frisk är jag inte än, men det kommer snart!!! Det måste det!
Har iaf skrivit klart denna jävla psykologin nu, plus kompletterat en annan.. Mer orkade jag fan inte, får bli imorn eller nåt... Om inte annat får jag väl läsa psykologi b en tredje gång.. Tredje gången gillt heter det väl? :P
Var i stallet och kikade också, saknat dom där lurviga! Picasso mötte mig i hagen. :')

Imorn blir det tvätta, skola och jobba.. Har iaf städat och diskat idag, så slipper göra det imorn.. :)

Nu väntar vi på att kladdkakan ska bli klar, Age är här också. :)


Finaste tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0