måndag, 21 juni 2010.

Herrejävlar vad jag är duktig på att uppdatera! ;D



Nåja, idag vaknade jag av att älskling satt vid datorn, det hade han tydligen gjort sen hans klocka ringde vid fem. (Jag ravade mig upp vid elva..) För han var sjuk och kunde tydligen inte somna om imorse, knasboll! :)
Gjorde mig iaf iordning + fixade lite tvätt, åkte till skolan, fick reda på att jag fick ett MVG! :D Yaaay, och skrev även in mig på datakunskap till hösten! :p Fick med papper på mer kurser å, så får väl se vad jag väljer..
Kom hem, fixade lite tvätt, kollade på ett avsnitt av Familjen Macahan (kärlek!), både jag och älskling somnade, fixade mat.. (Jag stekte Bacon!!! Första gången, tycker det är läskigt när dom skjuter på mig! :( ) Åt mat och kollade på teve, sen var det tid för jobb.. :)
Pratade med Jeanette en bra stund å! :) Sen med mamma, och med Lillan! :)
Nu varvar jag ner, älskling la sig just. :)

Imorn?
Passa Skruttis, passa hunden som för övrigt fyller 9 imorn, vart tar tiden vägen? Ta en sväng på stan, jobba. Typ nåt sånt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0