lördag, 19 juni 2010.

Mja, mju, mjo.. Förkylningen börjar bli lite bättre iaf, men jag orkar fortfarande inte göra nånting! :(
Har varit en sväng på stan, sa hej till mamma en sväng också.. :) Åkte och handla lite, jordgubbar! :') Kom hem och ägde älskling på tevespel. :) Jag tröttnade på att vinna och älskling tröttnade på att förlora! Så vi åkte till Jössefors och skulle hämta nyckeln till Dan&Emelies lägenhet så att vi kunde snatta deras ps3. :) Slutade med att vi råkade hamna där i flera timmar, kollade på bröllop och åt mat! :) När vi kom hem skrev jag nästan klart min psykologi iaf, ska snart skriva klart det tänkte jag. :) Annars har vi kollat på New Moon, ja, jag är lite efter.. Och ätit jordgubbar och glass! :D Sen tog vi några varv med Boran.. :)

Imorn? Ingen aning faktiskt. Hoppas på att vara helt frisk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0