fredag, 18 juni 2010.

20 månader med världens bästa idag. <3

Känner mig mycket bättre idag än igår faktiskt, börjar dock bli jävligt rastlös! Inte varit utanför dörren sen jag var på konsum igår...
Älskling var trött och somnade vid elva, det gjorde han rätt i!

Mår jag bättre imorn tar jag några timmar på Kocki, Marie ringde och undra ifall jag ville det. :) Så tänkte försöka!
Är även loppisbord längs gågatan imorn, vore också kul att kolla! Fast, beror ju på om vi kommer upp i tid och hur jag mår, gick ju inte upp förrän tio i fyra idag jag.. Men brukar gå satans mycket fortare att sova bort förkylningar än att gå och dra på dom! :D

Är bra sugen på att börja träna igen, ARK har ju öppnat igen så kan ju hoppas på ett dressyrpass med finaste Picasso nån dag! :) När jag hinner vill säga.. :( Ska iaf försöka ta lite mer promenader än vad jag gjort hittills, men det är inte svårt att ändra på. ^^ Om jag tar en så har jag ju ändrat på det redan! :D

Stört inlägg, mene, ah. :)
Tänkte faktiskt försöka visa mina inköp från förra helgen, jag och älskling var ju nere i Linköping på Bugrun, fast söndagen ägnades mest åt kläder! :') Tillochmed älskling köpte sig en tröja!

Aja, hinner nog med att uppdatera imorn också! ;)
Nu ska jag fortsätta skriva psykologi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0