torsdag&fredag.

Igår sov jag till typ tolv! ^^ Gjorde mig iordning, drog och käka pizza med Jossan. :) Precis som vid studenten! ;) Dock att det var lite varmare då.. Det var iaf hennes försenade födelsedagspresent, men tror den dög bra! ;D Sen fick hon följa med upp till sjukhuset, ville inte dit själv. Var och röntgade foten efter juldagen, men allt var helt iaf.. :) Sen blev det hem, byta om, stallet och rida ett pass med Picasso! Gick riktigt fint tycker ja. :)
Åkte hem och åt, gav ponnisarna mat, hem, tog det lugnt en timme, sen ner till jobbet. Där tåget var en timme för sent... KUL! Nej. Skitlortigt och äckligt var de.. En nerspydd toa också, var skitnära att jag spydde. Fyfaaan vad vidrigt det var!! Usch.. Christine och Louise kom och sa hej en sväng, och Jeanette underhöll mig genom telefon. :)
Gick av tåget vid halv tre, och då kommer det en gubbe längs perrongen, med en rullande resväska. Han typ "Jo, jag är lite tidig". Jag såg nog ut som ett frågetecken, wtf liksom. Men iallafall så visade det sig att han var tågmästare, och en sån kokar tydligen kaffe! :P Somna runt fyra..


Jag och Picasso igår, blev lite mörkt, men men! ;D

Vakna av att Christine ringde 7 min innan min väckarklocka imorse. Låg kvar en kvart, kändes som nån slängt mig nerför ett berg eller nåt. Var iaf i stallet till fem över elva. :) Blev en tur med Picasso, Christine gick promenad med oss med hunden Linus! :D Picasso fjanta sig för en skällande hund, men när vi körde lite dressyr på gården var hon fin. :) Sen jag kom hem från stallet har jag ätit frukost och suttit vid datorn, kikat lite på teve också. Fast har lyckats skaffa hemförsäkring iaf! Duktig jag. :)
Ikväll blire Tiki, Freak Kitchen spelar ju :) enda gången Jens drar till Tiki! :P Jessi blir med ikväll också! <3
Nu återstår bara problemet, VAD SKA JAG HA PÅ MIG? Funderar på den rosa jag köpte i måndags.. :)


Linus, i bakgrunden är jag och Picasso. :)

Ha en bra kväll, det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0