torsdag.


Hade tråkigt under dagen! ;D

Läkarbesök stod först. Fick nån stödgrej till foten, hjälpte faktiskt lite.. :) Hem, åt, duscha, mockade lite åt travisarna. Hem, satt. Lagade mat, åt. Hämtade Ida, sen kom Sunniva och Emelie också! :D Haft Lips-kväll. Jävligt kul. :) Me like.
Skjutsade hem Ida, bilen dog på väg hem. Pappa fick hämta mig. KUL. nej. Jag är fan sur! :p Biläckel..
Emelie och Sunniva var iaf kvar när jag kom hem igen, dom fick mig på bättre humör! <3
Sen kom älskling hem, och nu sitter jag och mumsar på blockchoklad som jag ska ha i mina muffins när jag äntligen orkar göra dom. (a)
Lånat hem 940n iaf, så blir att köra den till stallet och ta ut hästarna imorn.. Vill inte köra nån annan bil än Ojen, men när han bråkar så..
Annars vet ja inte vad det blir imorn, jobba kväll iaf.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0