torsdag.

Ni är sjukt dåliga på att kommentera! Skärpning! ;)
Har mina stadiga 7 läsare, kul att nån läser iaf! ^^

Har haft fullt upp heeela dagen idag, så detta är faktiskt första gången jag sitter vid datorn mer än en halv minut! ;P Började dagen med att försova mig, tog ut hästarna, passade Elias medans Jeanette red en sväng. Hem, duscha snabbt som fan, hämtade upp Sunniva och Anders och drog till Karlstad! (Jag älskar min bil!) Anders skulle på jobbintervju! Hoppas de gick bra! :D Jag och Sunniva åkte ner till stan och gick på HM och prövade jeans. Gick väl... Inte så bra. Hittade ett par jag gillade, men fanns såklart inte storlek! :/ Åkte och hämta Anders igen, och åkte till Max och åt. :) Supreme <3 Sen till nån typ grossaffär med massa mat. Kartonger med godis! :'D Fick en chokladkaka av Anders, han som betalade maten på Max också. :'D Sen en sväng till Netto för att leta ögonskuggor. Mission failed. :( Sen hämtade vi älskling, JAG HITTADE DIT! :D Jävligt duktig tjej. Sen hemåt, Jens körde efter halva vägen och jag halvsov i baksätet. Drog till donken och köpte mat till Jens när vi släppt av dom andra två, och sen blev det hem. Jag hamnade under täcket! :'D Vattenpipa och sällskap av Hannes blev det också! :) Han åker tillbaka till Göteborg imorn! Cry.
Kom till jobbet och började greja, så kommer BeäM in, fan vad glad jag blev! Hade visst blivit dubbelbokat att städa tåget idag? Så vi städade båda två, och gjorde iordning vår nya lilla söta vagn som hon hade med sig! :)
Nu är jag hemma, hamnade i soffan, dock med täcker bredvid mig denna gången..

Imorn blire stan och leta födelsedagspresent till älskade Toffel. :)


Bjuder på en bild från nyår, jag vet ju att ni älskar mig? Eh..

Kommentarer
Postat av: Marri

Komiskt att överskriften på båda dina senaste inlägg är "torsdag" fast inget av dom egentligen är skrivet på torsdagen :O

2010-01-15 @ 12:38:08
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0