stygnen är borta!

Var och tog bort stygnen bakom örat idag. Har inget att pilla med nu ju! ._.
Jens följde med till stallet och hade lite fotosession med Jeanette och Picasso i snön. :) Sen hem och åt och duscha, sen somna jag och nu har jag vaknat till liv igen! Hurra!

Gårdagen började med ett samtal till Verkstan om att få ta bort stygnen och kolla foten, fast dom sa idag att jag har fått tid på torsdag hos en läkare med foten.. Satt hemma och satt mest, vid ett åkte jag till Granngården för att byta mina vantar jag fick i julklapp, men så klart hade dom ingen storlek som passade, så fick beställa ett par sånna i min storlek. :) Åkte ut t stallet och red Picasso. Gick helt suveränt, jag var nöjd och glad hela dagen! :D
Var och åt mat i Jössefors också igår, sen hem, chilla, åkte ner till tågstationen och fick reda på att tåget var inställt. :) Åkte till Jeanette och satte mig där hela kvällen, med Spots i knät! :P

Vore helt underbart att få skaffa mig en häst, och Annica, stallet i Stålsberga vore nog perfekt. :) Men men, pengarna förökar sig inte även om det vore perfekt läge. :(


Jag och Picasso, igår. :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Ge oss drömvinsten på Lotto?

2010-01-07 @ 16:16:53
URL: http://papegojaihallonbusken.blogg.se/
Postat av: Madde

Fin bild på er! Hon går ju jättefint! =)

2010-01-16 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0