söndag.


Dom små söta i filmen! Iallafall på ett ungefär! ;)

Idag har inte känts som söndag, snarare typ.. Lördag! Vaknade vid halv tre, åt lite, gjorde oss iordning, åt mat.. Pantade lite, åkte till Age och kollade på film. :) Prinsessan... Nånting. Nån anime iaf. Sitter hemma nu framför varsin dator och dricker glögg. :)
Imorn ska jag upp tidigt och ringa till Verkstan för att få tid att ta bort stygnen och kolla på foten, blir även en ridlektion med Picasso imorn. Se jag fram emot! :D Hittade en valack på annons nyss, stämmer in på allt som jag vill ha i en häst.. Ge mig 35000 och en stallplats, plix? Drömma får man ju faktiskt göra. :)


Trött tjej som snart ska hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi skaffar varsin häst och stallar upp i stålsberga där jag bodde? stallet står tomt ändå och anna har haft häst själv tidigare :D

2010-01-04 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0