onsdag.


Jag och Martina i måndags, klänningen jag köpte! :)
Blev bara ett muppigt kort, eftersom batteriet i kameran tog slut..

Fyfan hur jag mådde när jag vakna idag, men är bättre nu iaf.. :)
Duscha och åt (drack?) lite soppa till frukost, sen blev det en sväng på stan och fick mig TVÅ par nya jeans! :D Ett par mörka Cheap Monday utan slitningar, och ett par mörka med slitningar. :) Så nu är jag några hundra fattigare! :/ Men det gör inget! :D
Sen blev det hem och byta om, och en sväng till stallet i regnet/snön. Jeanette och Picasso, och jag och Kastor. :) Blev inte så lång tur, men Kastor var genomsvett när vi kom tillbaka! :P
Blev varma koppen igen när jag kom hem, väntar på att tiden ska gå lite så att jag kan åka och ta in hästarna.. Börjar med travisarna tror ja, och dom andra fyra sen. :P Efter hästfixet blir det iaf en sväng till mamma och äta! Gött! Och efter att Jossan och Jessi varit på bio kikar dom förhoppningsvis in här en sväng. :)


En blöt och sleten Kastor. :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vill se jeansen någon dag!

2010-01-29 @ 08:05:37
URL: http://papegojaihallonbusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0