måndag.

Under helgen blev det två ridturer med Christine och Jerry, jag lånade Picasso. :) Myshäst! Annars var det bara lugnt, jävligt gött!



Klockan ringde 05.50 idag, och även jag gick upp. Åkte till stallet och fixade, hann inte lägga in hö i boxarna men det var Madde snäll och gjorde åt mig! Tack! :) Hem, gjorde mig iordning, Martina kom hit, sen gick vi ner till tåget och åkte till Karlstad. :) Gick och hälsade på chefen en sväng, sen åt vi sushi, vilket blev min frukost! ;D Träffade Frida också, älskar när jag stöter på henne på stan i Karlstad, glad överaskning liksom. :)
Jag och Martina gick på stan, hon köpte sig två linnen! (Och kanske nåt mer fast mitt minne sviker?)
Jag köpte iaf en rosa klänning för 120:-, armband för 40:-, en T-shirt till Jens och en nyckelring till bilnycklarna! Och en nässpray! ;D
Klänningen har jag suktat efter hela hösten, så det var ett najs köp, samma med armbanden! Så jag är glad!
Ska snart ner till stan och prova jeans... Sen till jössefors och äta mat! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0