måndag.

Varit på banken och satt in pengar - Check
Ätit lunch ihop med Hannes - Check
Köp ny del till bilen - Check!

Ridlektion med Picasso för Jeanette idag också. :) Picasso mötte mig i hagen när jag kom dit, glad blev jag! Vet inte om det var för morötterna eller mig men.. (a) Hon var sjuukt seg i början, så skippade stigbyglarna, och då gick hon mycket finare! :) Jeanette råkade få med sig min kamera hem också, så åkte och hämtade den när jag åkte hem sen, kul för 940n att få åka lite extra! ;D
Lagade mat till mig och älsk förut också, stekt lax med potatis och hollandaise(eller hurfan det stavas?), det blev iaf jävligt gött! :D

Kollat på Spårlöst ikväll också, jag blir alltid nästan tårögd av det programmet! ^^

Märks vad det blir imorn, jobba på kvällen iaf...


Suddig bild, ignorera mig och titta på den fina hästen istället! <3


Bortse från mig och foten, hästen är fin! Riktigt kär i henne nu ju.. :)

Kommentarer
Postat av: Kusin

Holland-Daisy.

2010-01-13 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0