lördag.

Lördag idag, känns dock som.. Jag vet inte, söndag? Råkade vakna två timmar senare än jag tänkt, jag var nog lite trött.. Fixade iordning mig lite iaf och åkte till stallet. :) Skulle passa Elias! Jeanette fick inte tag på Picasso på över en halvtimme, så jag fick försöka. Första försöket, jag var bra stolt! ;) Visade sig när Jeanette hade hoppat upp att Picasso var halt. :/ Åkte hem när allt var klart i stallet, duschade, gjorde iordning mig och sen åkte jag och älskling till Dan och Emelie, som bjöd på potatis, sås och rödspätta. Och kaffe och kaka! ;) Var sjukt gott, tack för maten! :D
Dan drog till Micke en sväng, men vi andra tre satt kvar och stre ett tag, fram tills Emelie och Dan skulle åka till mormor-Emelie och Jens skulle till Age. :)
Jag åkte och köpte mig lite choklad och drog vidare till Jeanette där jag umgåtts med henne, Elias och katterna hela kvällen! Vi stre som fan, och klockan gick fan fort. Fick även smaka på Norges variation av julmust, och jag kan ju säga att om jag ska ha "juldricka" nästa år får jag fan åka över gränsen och köpa sån. Fyfan vad god den var! :D Julebrus eller vad det hette. ^^
Kallt och halkigt på hemvägen, men hade inte förväntat mig nåt annat. Verkade vara ganska mycket bilar ute idag?
Imorn vettefan vad det blir, en sväng till stallet kanske.. Märks väl.. :)


Den där bjuder jag på! Försökte få med sminket, nya ögonskuggorna Martina köpte med åt mig. Men korten blev inge bra, men lite syns de på detta kortet iaf. Ni får kika noga! ;)

Kommentarer
Postat av: Sunniva

Jag tror vi har flera flaskor Julebrus här hemma. Du kan få en om du vill ^^

2010-01-04 @ 14:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0