lördag.

Hur lyckas man försova sig när man har klockan på elva? Jo, man har en Jens som vaknar vid tio, stänger av klockan för att han tänker gå upp, och somnar om! Sov till tjugo över ett, men det gjorde inte mig nåt. : )
Åkte en sväng till Erikshjälpen, köpte ett par knallturkosa pumps för 20 spänn. Dock vet jag inte om dom passar helt precis, var liiite små. Ska försöka gå ut dom, annars får mamma ta dom. :) Var jämt och handla lite mat och sånt efteråt, sen hem för frukost, dusch, smink and so on. Vid fem åkte vi till stallet för att ta in hästarna, bytte täcke och lindade ben. Till Jössefors för mat, våfflor idag. Eftersom jag inte gillar våfflor åt jag bara en.. Åkte till mamma och fick hennes bilbatteri att försöka ladda lite.. Sen tillbaka till stallet för att ge dom maten. :) Sen blev det till Emelie och Dan! Anders, Larsen, Age och Sandra kom dit sen också.. Jag blev hungrig så jag gick hem, när jag är nääästan hemma kom jag på att jag inte hade några nycklar, så Jens fick också åka hem.. :p
Jag lagade iordning räkwook och nudlar. Blev skitgott. :) Sen har vi kollat på film/kollat på bilder på facebook på "Ungdomarna 1965-75". Hoppades att hitta mamma och pappa, men det gjorde jag inte. :(

Blir nog sängen snart.. Sjukt trött! :/


I hissen ner från Dan och Emelie, på väg hem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0