hoppning med Picasso. :)

Jag tror jag kommer ha grym träningsvärk imorn..!
Åkte till stallet vid halv tio, gjorde iordning hästen, drack kaffe och åt frukost med Madde, sen red jag ner till ridklubben. Lilla ridhuset och hinder vare sikte på! Måste ju säga att det gick skapligt mycket bättre mot slutet, än i början! Meen, vi skyller på att jag inte har hoppat på flera år! ^^
Alla kort blev suddiga dock, iaf alla där vi hoppade. Nöjd med dagen hittills iaf! :) Var jävligt kallt att rida tillbaka, snöade som fan så jag såg inget!
Kom hem för en stund sen, ska väl göra mig nåt att äta hade jag tänkt.. Och fortsätta att försöka få tag i studievägledarn på skolan! Det är upptaget hela tiden! :/

Bjuder på lite bilder!
Kan ju påpeka att det gick bättre och bättre, korten är tagna jämt i början! : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0