helg.

Det blev den rosa klänningen, svarta strumpbyxor, svarta stövlar med klack och lite smycken, med svart sotning i fredas! :) Första gången jag försökte mig på svart sotning, blev riktigt nöjd faktiskt! :)
Riktigt kul på förfesten, ellerja, jävligt trevligt iaf! Drack inte så mycket dock. Var rätt mycket folk på Tiki, bla min fd religionslärare, USCH OCH BLÄ. Men var rätt kul där med, men Freak Kitchen spela bara en låt som jag kunde refrängen på, det sög ju lite.. Men Jens hade kul! :)


Svart sotning, riktigt nöjd. :)

Lördagen började med istrav och Glimt startade sitt första lopp! Dock kom han sist, förutom den hästen som blev diskad.. Men duktig var han! <3 Blev pizza med Sandra och Christine, en ridtur med Picasso och en liten tupplur. :) Gjorde mig iordning och Jens drog till Stefan, och jag gick ner till Lisas födelsedagsfest där det var en Christine och en massa härliga brudar! Körde hem Sabinas bil till henne, åkte tillbaka till stan, satt en sväng. Var sällskap åt Christine som skjutsade på folk&lite så. :) Trevlig kväll med andra ord!

Idag började med att jag mådde skitdåligt, gjorde varmt vatten med honung, åkte till travet och tog ut ponnisarna. Mockade, fixa vattnet&de. Åkte hem, sov en sväng, åkte och gav ponnisarna lunch, duscha, åkte till jössefors, snodde badkaret och tog ett bad. FYFAN VAD GÖTT DET VAR. Sjukt längesen jag badade i ett badkar, blir väl så när man bara har dusch antar jag. Sen blev det god mat där, till travet och natta ponnisarna, sen konsum för att köpa filmgodis. Besök av min älskade Toffel, Dan och Age. Kollade på Patrik 1,5, den var fan bra! :) Pratat lite med Jeanette, ellerja, iallafall försökt, min röst vill ju seriöst inte vara med. Avskyr att vara så här hes, känner mig handikappad när ingen hör vad jag säger.. :P Nu tittar jag på nåt på teve och väntar på att Jens ska sluta spela så jag får sova!

Imorgon blire tvätta typ hela dagen, annars vet jag inte.. Ta det lugnt och försöka bli frisk vore ju najs! :)

Kommentarer
Postat av: ava

du är så fin! sminkningen passade dig bra :)

2010-02-03 @ 01:40:22
URL: http://baraava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0