happy new year!

Gott nytt år allihopa! :) Mitt år invigdes i soffan hemma hos älsklings föräldrar, med dom, älskling, mamma och Putt. :) och Pepsi och Zelda såklart.
Åt god mat och god efterrätt! Riktigt mysig kväll, roligaste nyåret hittills tror ja. :P Gött att slippa vara bakfull imorn! ;D

Annars idag så började dagen med att ta ut hästarna, sen kom Jeanette och Elias dit en sväng, så kom dom med hit och kikade lite på lägenheten och hjälpte mig att väcka Jens! :D Sen blev det stan en sväng, köpte nya ögonskuggor. Går i silver/grå/svart, typ. :) Invigde det förut, men tror blixten blixtra bort det mesta! :P Gillar den nya kameran hittills iaf. :) Efter stan blev det dusch, mat och halvsova på soffan. Frös så jag trodde jag skulle dö förut! Fan iskallt i denna lägenheten, jävla element! :(


Gott nytt år hörrni! Vi hörs imorn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0