friday.


Älskade lilla Kastor. :)

Har soovit så satans dåligt inatt, är jävligt trött och sleten jämt nu kan jag säga! Låg och var orolig för bilen typ hela natten. Hjälpte ju inte att Hannes ringde vid två just när jag hade somnat. ^^ Vakna igen vid 6 när älskling gick upp, sen pallrade jag mig ut till 940'n och starta den vid åtta. Åkte till stallet, tog ut hästarna, fixade mat, mockade åt Picasso. Åkte hem och åt frukost, hälsade på Jossan med världen snyggaste morgonfrill. Sen plockade jag upp Madde och återvände till stallet för en ridtur och göra klart för dagen. :) Blev barbacka (ellerja, vi hade täcken på dom) en sväng. Kastor gick riktigt fint, hade jag inte förväntat mig efter att han stått i över tre veckor! :o Madde följde med hit en sväng och fick träffa HG. :) När hon hade gått ner till bussen satt jag mest och stirrade på dataskärmen. Sen blev det dusch och försök att sova. Lyckades inte sova nåt!! Sen kom iaf älsk hem, och efter en liten stund då åkte vi med hans pappa ut och försökte få liv i Ojen. Gick sådär. Han funkade till Kärrsmossraka, där dog han ytterligare en gång, och blev bogserad till Jössefors istället! Så nu får han sova i garage inatt. :) Slipper jag för en gångs skull vara orolig att det ska hända han nåt. (Ja, Ojen är en han.) Åt iaf tacos i Jössefors, MUMMA. Sen direkt till jobbet och ett sent och förjävligt skitigt tåg. Pga min fot tog det 100 år att städa det också. Men älsk kom ner och hämta mig, så nu sitter jag här och har ont i min staaaackars fot. (Ja, det är synd om mig. TYCK SYND OM MIG!! ._.) Jens spelar, rätt roande att lyssna på dom. "Ajajajajaj!" "BAKOM!" "Liten kille på andra sidan." "Kom igen, kom igen, där kom Liten kille!"

Imorn... vettefan? Antagligen stallet en sväng. Se om jag kan tigga en ridlektion av Jeanette kanske. :) Vore skoj! Ut imorn kväll? Nja. Märks. ^^
Söndag eftermiddag blire iaf ut till Gunnarskog för att baka bullar med Annica! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0