första dagen på året.


Glimt. :)

Årets första dag spenderades med att sova länge, kom upp vid två. Vid tre åkte jag ut t travbanan en sväng, kollade efter Irene, men hon var inte där. Så hälsade lite på hästarna istället. :) Efter det åkte jag t stallet och kollade hur jag hade in och utsläpp framöver, Jeanette var där också. :) Köpte med lite mat hem, blev skinkschnitzel, potatis och champinjonsås. Riktigt gott! :D Kollade på Ice Age 2 medans vi åt, sen gjorde jag smoothie på banan, jordgubbar och en clementin. Den blev också god! ;D Kollade på Harry Potter, jag missade sista timmen bara för jobbet :/
Är iaf hemma nu, sleten som fan. Fick två knäckebröd av älsk nyss. <3

Får se vad det blir imorn, stallet en sväng iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0