ytterligare blä på sj.

Bah, 1½ timme sent idag, en bättring på tio min sen igår. Duktiga. Gillade dock att det var sjukt trevlig och pratglad personal när jag kom på tåget idag, det gillar vi starkt! Sååå lättare att städa hela skiten då. :)

Annars började dagen med Elias-passning och filmade lite när Jeanette red. Sen hem, duscha, somnade (skräll?), åt på Royal med älskling, firade alla<3dag och att det var 16 månader igår. :) Älskling bjöd! Jag åt ris med kyckling och cashewnöt-gryta. Sjuuukt gott!
Köpte med godis hem också, gottigott! :D Kollade på teve&så, åkte ner till jobbet och suckade över förseningen, väntade, väntade och väntade lite till och sen började jobbet! ;D
Kände mig som en eskimå när jag gick med säckarna också, i djupsnö och jackan HELT knäppt, med luvan på!

Imorn blir det till att hoppa med Picasso, skojskoj! Hoppas jag inte hamnar på halsen bara! ;D Ska förbi travet vid halv elva också, Caprice startar på istravet! Hoppas hon sköter sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0